Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Garancia

Fontos számunkra, hogy vásárlóink – különösen a kisgyermekes családok – teljes biztonságban és nyugalommal vásárolhassanak nálunk. Ezért az alábbiakban összefoglaljuk, milyen garanciákat és jogokat biztosítunk Neked a vonatkozó magyar jogszabályok alapján.


1. Kellékszavatosság

A Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) alapján minden termékünkre kellékszavatosságot vállalunk. Ez azt jelenti, hogy ha a termék a vásárláskor hibás volt (pl. nem felel meg a leírásnak vagy gyártási hibás), kérheted:

  • a termék kijavítását vagy kicserélését (első körben)
  • ha ez nem lehetséges, akkor árleszállítást vagy a teljes vételár visszatérítését

A kellékszavatosság érvényesítésére a vásárlástól számított 2 éven belül van lehetőséged. A hiba felfedezése után ésszerű időn belül kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot.


2. Termékszavatosság

A termékszavatosság szintén jogszabályi kötelezettség, amely szerint a gyártót (vagy forgalmazót) terheli felelősség a hibás termékért. Ebben az esetben is kérheted:

  • a hibás termék kijavítását, vagy
  • kicserélését

A termékszavatosságot a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül lehet érvényesíteni, de legfeljebb a termék forgalomba hozatalától számított 2 évig.


3. Jótállás (garancia)

A jótállásra, közismertebb nevén garanciára a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet vonatkozik. Ez a rendelet meghatározza, hogy egyes tartós fogyasztási cikkekre kötelező jótállást kell vállalni. A jótállás időtartama:

  • 1 év, ha a termék vételára 10 000 – 100 000 Ft között van
  • 2 év, ha a termék ára 100 001 – 250 000 Ft között van
  • 3 év, ha a termék ára meghaladja a 250 000 Ft-ot

A webshopban értékesített babaápolási eszközök, elektromos berendezések, pl. cumisüveg melegítők, bébiőrök, porszívós orrszívók esetében a jótállás a gyártó vagy forgalmazó feltételei szerint alakul, és minden esetben feltüntetjük a termék adatlapján.


4. A szavatosság és jótállás érvényesítésének menete

Ha hibás terméket kaptál, kérjük, jelezd nekünk e-mailben vagy telefonon. Kérjük, küldd el:

  • a rendelési azonosítót,
  • a hiba leírását,
  • lehetőség szerint képet a hibáról.

Ügyfélszolgálatunk a bejelentéstől számított legfeljebb 2 munkanapon belül visszajelez, és tájékoztat a további lépésekről.


5. Elállási jog

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerint a vásárló – indokolás nélkül – elállhat a vásárlástól a termék átvételétől számított 14 napon belül. Ez alól kivételt képeznek:

  • higiéniai vagy egészségvédelmi termékek (pl. cumik, melltartóbetétek, orrszívók) bontott csomagolás esetén,
  • egyedi vagy kifejezetten személyre szabott termékek.

Kapcsolat és ügyintézés

Ha kérdésed van vagy garanciális ügyintézést szeretnél kezdeményezni, vedd fel velünk a kapcsolatot:

  • E-mail: hello@babyonline.hu
  • Telefon: +36 20 298 2228 (H–P: 9:00–16:00)

Köszönjük, hogy a BabyOnline.hu-t választod – mindent megteszünk, hogy elégedett legyél!