Garancia
Fontos számunkra, hogy vásárlóink – különösen a kisgyermekes családok – teljes biztonságban és nyugalommal vásárolhassanak nálunk. Ezért az alábbiakban összefoglaljuk, milyen garanciákat és jogokat biztosítunk Neked a vonatkozó magyar jogszabályok alapján.
1. Kellékszavatosság
A Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) alapján minden termékünkre kellékszavatosságot vállalunk. Ez azt jelenti, hogy ha a termék a vásárláskor hibás volt (pl. nem felel meg a leírásnak vagy gyártási hibás), kérheted:
- a termék kijavítását vagy kicserélését (első körben)
- ha ez nem lehetséges, akkor árleszállítást vagy a teljes vételár visszatérítését
A kellékszavatosság érvényesítésére a vásárlástól számított 2 éven belül van lehetőséged. A hiba felfedezése után ésszerű időn belül kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot.
2. Termékszavatosság
A termékszavatosság szintén jogszabályi kötelezettség, amely szerint a gyártót (vagy forgalmazót) terheli felelősség a hibás termékért. Ebben az esetben is kérheted:
- a hibás termék kijavítását, vagy
- kicserélését
A termékszavatosságot a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül lehet érvényesíteni, de legfeljebb a termék forgalomba hozatalától számított 2 évig.
3. Jótállás (garancia)
A jótállásra, közismertebb nevén garanciára a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet vonatkozik. Ez a rendelet meghatározza, hogy egyes tartós fogyasztási cikkekre kötelező jótállást kell vállalni. A jótállás időtartama:
- 1 év, ha a termék vételára 10 000 – 100 000 Ft között van
- 2 év, ha a termék ára 100 001 – 250 000 Ft között van
- 3 év, ha a termék ára meghaladja a 250 000 Ft-ot
A webshopban értékesített babaápolási eszközök, elektromos berendezések, pl. cumisüveg melegítők, bébiőrök, porszívós orrszívók esetében a jótállás a gyártó vagy forgalmazó feltételei szerint alakul, és minden esetben feltüntetjük a termék adatlapján.
4. A szavatosság és jótállás érvényesítésének menete
Ha hibás terméket kaptál, kérjük, jelezd nekünk e-mailben vagy telefonon. Kérjük, küldd el:
- a rendelési azonosítót,
- a hiba leírását,
- lehetőség szerint képet a hibáról.
Ügyfélszolgálatunk a bejelentéstől számított legfeljebb 2 munkanapon belül visszajelez, és tájékoztat a további lépésekről.
5. Elállási jog
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerint a vásárló – indokolás nélkül – elállhat a vásárlástól a termék átvételétől számított 14 napon belül. Ez alól kivételt képeznek:
- higiéniai vagy egészségvédelmi termékek (pl. cumik, melltartóbetétek, orrszívók) bontott csomagolás esetén,
- egyedi vagy kifejezetten személyre szabott termékek.
Kapcsolat és ügyintézés
Ha kérdésed van vagy garanciális ügyintézést szeretnél kezdeményezni, vedd fel velünk a kapcsolatot:
- E-mail: hello@babyonline.hu
- Telefon: +36 20 298 2228 (H–P: 9:00–16:00)
Köszönjük, hogy a BabyOnline.hu-t választod – mindent megteszünk, hogy elégedett legyél!