Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Vásárlással és rendelésekkel kapcsolatos kérdések

Hogyan tudok rendelést leadni a webshopban?

  • Válassza ki a kívánt terméket, helyezze a kosárba.

  • Ha minden szükséges termék a kosárban van, kattintson a „Tovább a pénztárba” gombra.

  • Adja meg a számlázási és szállítási adatokat, válassza ki a fizetési és szállítási módot.

  • Az oldal átirányítja a rendelés összegzése oldalra, ahol ellenőrizheti az adatokat.

  • A „MEGRENDELEM” gombbal véglegesítheti a rendelést.

Szükséges regisztráció a vásárláshoz?

  • Nem szükséges regisztráció, de lehetőség van rá. Regisztráció nélkül is leadhatja rendelését.

Hogyan tudom módosítani vagy törölni a leadott rendelésemet?

  • Írjon e-mailt a hello@babyonline.hu címre a módosítani kívánt adatokkal, részletekkel.

Kapok visszaigazolást a rendelésről?

  • A rendelés leadása után automatikusan visszaigazoló e-mailt kap.

  • A rendelés feldolgozása során további e-maileket is kaphat a rendelés státuszának változásairól.

Mit tegyek, ha nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésről?

  • Kérjük, jelezze a hello@babyonline.hu e-mail címen, kollégáink utánajárnak a problémának.

Fizetés

Milyen fizetési módok közül választhatok?

  • Utánvét (futárnál bankkártyával vagy készpénzzel)

  • Átutalás (megrendelés után díjbekérőt küldünk)

  • Barion online bankkártyás fizetés (akár a rendelés leadásakor)

Biztonságos a bankkártyás fizetés a webshopban?

  • Igen, a Barion minden technikai követelménynek megfelel, hogy az online fizetés biztonságos legyen.

Lehetséges utánvéttel fizetni?

  • Igen, a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával is fizethet.

Kaphatok számlát a vásárlásomról? Hogyan jutok hozzá?

  • Minden rendelésről online számlát állítunk ki, amit a „kiszállításra átadva” e-mail után kap meg.

  • Ha nem érkezik meg, jelezze a hello@babyonline.hu címen, és elküldjük PDF-ben.

Szállítás

Milyen szállítási módok érhetők el?

  • GLS házhozszállítás

  • GLS csomagpont

  • GLS csomagautomata

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

  • Készleten lévő termékek: 1-3 munkanap

  • Vis maior esetén (pl. futárszolgálat túlterheltsége) hosszabb lehet, erről tájékoztatást küldünk

  • Nem készleten lévő termékeknél e-mailben jelezzük a várható érkezést

Mennyibe kerül a szállítás?

  • A szállítási díjat a rendelés leadásakor a rendszer feltünteti.

Van lehetőség személyes átvételre?

  • Jelenleg nincs, mivel nem rendelkezünk fizikai bolttal.

Hogyan követhetem a csomagomat?

  • A „kiszállításra átadva” e-mailben kap egy linket és csomagszámot, amellyel a GLS rendszerében nyomon követheti a csomagot.

Termékekkel kapcsolatos kérdések

Hogyan válasszam ki a megfelelő méretet a termékekből?

  • Ha bizonytalan, jelezze ügyfélszolgálatunknak, kollégáink segítenek a választásban.

Mit tegyek, ha a rendelt termék nem jó méretű vagy hibás?

  • Jelezze ügyfélszolgálatunknak, kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot és segítenek.

Visszaküldhetem a terméket, ha nem vagyok elégedett? Mi a visszaküldés menete?

  • 14 napos elállásra van lehetőség. Kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak, kollégáink segítenek a folyamatban.

Mennyi időn belül küldhetem vissza a terméket?

  • A termék visszaküldését átvételtől számított 14 napon belül kell jeleznie.

Egyéb

Mit tegyek, ha sérült a csomagolás vagy a termék?

  • Jelezze ügyfélszolgálatunknak, kollégáink segítenek a probléma megoldásában.

Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal?

Van lehetőség ajándékcsomagolásra?

  • Jelenleg még nincs, de dolgozunk a szolgáltatás bővítésén.

Hogyan tudok hírlevélre feliratkozni vagy leiratkozni?

  • A weboldal alján található felületen, vagy a rendelés leadásakor tud feliratkozni.

  • Leiratkozáshoz írjon a hello@babyonline.hu címre, vagy használja a hírlevél alján található leiratkozás gombot.